Comlog: de zekerheid van kennis en ervaring.

Alles onder controle

Met uw wensen en onze uitgebreide kennis, komen we zeker tot een succesvolle samenwerking. De medewerkers van Comlog zetten hun kennis en ervaring enthousiast in voor de meest uiteenlopende ICT vraagstukken.

Onze doelgroepen

MKB

ONDERWIJS

OVERHEID

SAMENWERKINGS
VERBANDEN

STICHTINGEN

Onze diensten

Ontdek onze uitgebreide ICT diensten met focus op beheer, on-site support en helpdesk ondersteuning.

Beheer

Microsoft 365 beheer
Netwerkbeheer
Infrastructuur beheer
Systeem beheer
VoIP Beheer
WIFI beheer
Sharepoint beheer

Bij u op locatie

ICT’er op vaste tijden 
Detachering
Wifi installaties
Migraties
VOIP installaties
Systemen plaatsen
Storingsdienst

Helpdesk

Gebruikers ondersteuning
Incidenten registratie
Remote support
Monitoring infrastructuur
Projectondersteuning
Outsourcing

Helpdesk op maat
ontlast uw ICT-afdeling

Wanneer uw organisatie beschikt over een eigen ICT-afdeling kunt u gebruik maken van onze helpdesk op maat service. Door het uitbesteden van (een aantal) helpdesktaken ontstaat er meer tijd voor uw ICT-afdeling. Comlog draagt de zorg voor het afhandelen van de gebruikersvragen van uw medewerkers.

Helpdesk op maat service. Comlog draagt de zorg voor het afhandelen van de gebruikersvragen van uw medewerkers.

Migraties

Data moet altijd en het liefst overal benaderbaar zijn. Door onze ruime ervaring in het migreren van volledige infrastructuren weten wij wat nodig is om snel en efficiënt te werken. Zo kan Comlog zorgen voor een migratie van uw data naar Sharepoint Online, Teams of Microsoft 365, het migreren van uw server of de gehele IT-infrastructuur verplaatsen naar de cloud. Comlog zorgt voor een soepele migratie met de juiste voorbereiding. Comlog kijkt daarbij naar de impact die de migratie op uw organisatie heeft en naar mogelijke verbeteringen binnen het ICT-landschap.

Werkplekmigraties

Bij een werkplekmigratie is snel, kundig en efficiënt werken van groot belang. Comlog kijkt naar de wensen en bepaalt een tijdspad in overleg. De voor- en nadelen van ieder migratiescenario vergelijken en bespreken we vooraf. Eén van de mogelijkheden bij Comlog is de ‘Big Bang migratie’. Dit houdt in dat we de IT-omgeving in één keer omzetten. Een goede planning en de juiste nazorg zijn hierbij cruciaal. Ook een migratie per locatie, afdeling of werkplek behoort tot de mogelijkheden.

Flexibel werkplekbeheer

Veilig en onafhankelijk werken vanaf iedere locatie. Comlog voorziet in locatie onafhankelijk beheer, om een veilige en ondersteunde werkomgeving te creëren.
Uw medewerker is aangesloten op de telefooncentrale en verbonden met de werkomgeving. Laptop kwijt? Geen data zorgen. Uw data is opgeslagen in de cloud en de schijven zijn versleuteld. Hierdoor is het onmogelijk voor een vreemde om de harde schijf te benaderen.

Comlog in het onderwijs

Comlog is al jaren gespecialiseerd in het adviseren, ondersteunen en begeleiden van het ICT landschap bij onderwijsinstellingen. Maar wij bieden natuurlijk meer. Zo kunnen wij ook het beheer van uw totale netwerk verzorgen, het onderhoud uit handen nemen en zelfs trainingen behoren tot de mogelijkheden. Kortom, Comlog Automatisering biedt u alle middelen en kennis die nodig zijn voor een soepele en foutloze ICT-omgeving binnen uw organisatie.

Comlog verbindt
uw netwerk

Heeft u een uitdaging in het koppelen van meerdere locaties of het verbinden van diverse apparatuur, zoals bijvoorbeeld camera’s, alarmcentrales, gebouwbeheersystemen, meetapparatuur.  Comlog kan door de uitgebreide ervaring op netwerktechnisch gebied deze verbindingen voor u realiseren. Dit doen wij internet provider neutraal, en kan via verschillende opties gerealiseerd worden, zoals bijvoorbeeld glasvezel, koper, coax, 4G/5G, maar ook via satelliet. 

ICT processen
stroomlijnen

Comlog denkt met u mee om tijdrovende administratieve werkzaamheden te versnellen en waar mogelijk te automatiseren. Denk hierbij aan het koppelen van uw personeelsadministratie. Het uitgeven van inlog gegevens aan nieuwe medewerkers, de inrichting van nieuwe apparatuur zoals telefoons, tablets, laptops e.d. en de accountinvoer in externe pakketten. 

Het uitgeven van inlog gegevens aan nieuwe medewerkers, de inrichting van nieuwe apparatuur zoals telefoons, tablets, laptops e.d. en de accountinvoer in externe pakketten.

Uw communicatie- en contactopties uitbreiden en optimaliseren

Modern, snel en efficiënt communiceren. Hierbij komen vele systemen bij elkaar, afhankelijk van uw wensen. Denk hierbij aan een moderne telefooncentrale met alle benodigde opties. Zoals met wachtrijen, menu opties en gebruikersgroepen, of een ticket volg- en registratiesysteem, een chatfunctie geïntegreerd met uw website, integratie van uw telefooncentrale of ticket en registratiesysteem met bijvoorbeeld Whatsapp, Telegram of een SMS oplossing. 

Implementatie
van Microsoft 365

Microsoft 365 bied vele mogelijkheden. Zoals MFA-beveiliging, Single Sign-On, integratie met externe systemen, de koppeling met de lokale Active Directory omgeving en de styling en inrichting van Teams en SharePoint Online sites. Daarom is het belangrijk om de juiste keuzes te maken om optimaal gebruik te kunnen maken van de online cloud omgeving. Comlog kan voor u het volledige traject verzorgen, zowel de implementatie als het begeleiden van uw medewerkers in/naar de online werkomgeving. 

Contact

Voor al uw verschillende vraagstukken zijn wij bereikbaar via ons contact formulier. Mocht u liever direct contact hebben zijn wij telefonisch en per e-mail te bereiken.

(niet verplicht)
Scroll naar boven